کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی تور پاریس
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

تور پاریس

بازدید : 35
چهارشنبه 20 دی 1396 زمان : 16:46

سرزمین عجایب مالزی| Mines Wonderland Kuala Lumpur

سرزمین عجایب مالزی

سرزمین عجایب مالزی (Mines Wonderland Kuala Lumpur) یک پارک تفریحی است که در اطراف تور مالزی يك معدن قديمي واقع شده است. ورزش هاي آبي مختلف، سواري هاي سرگرم كننده، خانه زمستاني با برف و انواع رستوران های گوناگون و .... از جمله تور مالزی خدمات و امکانات این پارک است. این پارک دارای یک دریاچه مصنوعی است که با نور پردازی های زیبا و جذاب، فواره های تور مالزی نوروز 97 حساس به نور و نوای موسیقی، منظره ای بسیار دیدنی و جذابی را ایجاد می کنند. سرزمین عجایب مالزی تفرجگاهی تور مالزی نوروز 97 بسيار جذاب و سرگرم کننده براي تمام سنين است. این تفریحگاه شامل یک باغ وحش می باشد. کوالالامپور در فاصله ی 35 دقیقه ای به صورت سواره از سرزمین عجایب مالزی تور مالزی نوروز قرار گرفته است. سرزمین عجایب مالزی یکی از دیدنیهای مالزی است. که برای گردشگران تور مالزی تجربه ای منحصر بفردی خواهد بود.

سرزمین عجایب مالزی

تصویر سرزمین عجایب مالزی

سرزمین عجایب مالزی

تصویر سرزمین عجایب مالزی

بازدید : 41
چهارشنبه 20 دی 1396 زمان : 16:41

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی| دیدنیهای مالزي

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی (Kuala Lumpur Tower) یکی از بزرگترین و مهم ترین تور مالزی نوروز بناهای کشور مالزی به شمار می رود که در منطقه ی بوکیت ناناس مالزی قرار دارد. و چهارمین برج مرتفع و بلند جهان محسوب تور مالزی نوروز می شود. این برج چهارصد و بیست تور مالزی نوروز 97 و یک متر ارتفاع دارد. برج کی ال کوالالامپور مالزی نام برج مخابراتی کوالالامپور مالزی است. گردشگران بسیاری از این مکان بازدید می کنند. گردشگران تور مالزی می توانند با دوربین هایی که در بالاترین نقطه ی برج نصب شده است چشم انداز شهر را تماشا نمایند. برج مخابراتی کوالالامپور مالزی یکی از دیدنیهای تور مالزی نوروز می باشد.

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

تصویر برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

تصویر برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

بازدید : 38
چهارشنبه 20 دی 1396 زمان : 16:36

بازدید : 40
چهارشنبه 20 دی 1396 زمان : 16:30

برج کی ال کوالالامپور مالزی| Kuala Lumpur Tower

برج کی ال کوالالامپور مالزی

برج کی ال کوالالامپور مالزی (Kuala Lumpur Tower) یکی از بزرگترین و مهم ترین تور مالزی بناهای کشور مالزی به شمار می رود که در منطقه ی بوکیت تور مالزی نوروز ناناس مالزی قرار دارد. و چهارمین برج مرتفع و بلند جهان محسوب می شود. این برج چهارصد و بیست و یک تور مالزی نوروز 97 متر ارتفاع دارد. برج کی ال کوالالامپور مالزی یک برج مخابراتی است. گردشگران بسیاری از این مکان بازدید می کنند. گردشگران تور مالزی می توانند با دوربین هایی که تور مالزی در بالاترین نقطه ی برج نصب شده است چشم انداز شهر را تماشا نمایند. برج کی ال کوالالامپور مالزی یکی از دیدنیهای مالزی می باشد.

برج کی ال کوالالامپور مالزی

تصویر برج کی ال کوالالامپور مالزی

برج کی ال کوالالامپور مالزی

تصویر برج کی ال کوالالامپور مالزی

بازدید : 34
چهارشنبه 20 دی 1396 زمان : 16:25

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی| اماکن تفریحی مالزي

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی (Lagoon Theme Park، Bandar Sunway Malaysia) جزء یکی از مجموعه های تفریحی در کوالا سان وی لاگون کوالالامپور مالزی است. این پارک آبی در سال 1993 افتتاح گردید و از سال 2007 تا سال 2010 برنده بهترین مرکز تفریحی آسیا شناخته شده است. تور مالزی نوروز این مکان يك معدن قديمي بوده است که به علت داشتن ورزش هاي آبي مختلف نظیر سواركاری و انواع سرگرمي ها، رستوران و امكانات تفريحی، گردشگران بسیاری سالانه از این مکان تفریحی بازدید می کردند. پیرامید یکی از مراكز خريد مالزی است که در فاصله ی نزدیکی از این مجموعه واقع شده است. و اکثر اجناس این مرکز خرید معروف و برند هستند. مرکز شهر در فاصله ی 15 دقیقه ای از پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی قرار گرفته است. پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی دارای 5 پارک مجزا است. که هر یک مجموعه ای بزرگی برای سرگرمی و تفریح محسوب می شود. که می توان از جمله به پارک آبی، پارک سرگرمی ها، پارک بی نهایت، پارک حیوانات (باغ وحش) و پارک وحشت اشاره تور مالزی نوروز نمود.

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی متشکل از 80 وسیله و سرسره آبی برای گردشگران تور مالزی است. سرسره آبی سرعتی، سرسره های لوله ای مارپیچی، موج سواری بر روی موجهای مصنوعی بلند، موج سواری با تخته های موج سواری از جمله تفریحات رایج این مجموعه تفریحی تور مالزی است. پارک آبی مالزی دارای محیطی بسیار سرسبز و جنگلی است. ساعات کاری پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی همه روزه از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر است. ورودیه این پارک و استفاده از تفریحات مختلف این مجموعه دارای هزینه ی متفاوت و جداگانه ای است.

برخی از امکانات پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی تور مالزی شامل سالن های غذاخوری، تور مالزی نوروز 97 سالن های بازی، ماساژ، پاتیناژ، سوپر مارکت، هتل در کنار مجموعه، مک دونالد، کی اف سی، صرافی و خدمات بانکی می باشد.

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

تصویر پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

تصویر پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

تصویر پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

بازدید : 34
چهارشنبه 20 دی 1396 زمان : 16:20

برج های دوقلوی پتروناس| Petronas Towers Kuala Lumpur

برج های دوقلوی پتروناس مالزی

برج های دوقلو پتروناس مالزی (Petronas Towers Kuala Lumpur) یکی از بلندترین برج ها و آسمان تور مالزی خراش های جهان است که در شهر کوالالامپور مالزی واقع شده است. ارتفاع این برج به همراه آتن های متصل شده به برج به چهار صدو پنجاه و دو متر می رسد. هر برج دارای 88 طبقه است و همچنین دارای 78 آسانسور می باشد. برج های دوقلو پتروناس مالزی به وسیله ی مرکز خرید سوریا مالزی به یکدیگر متصل تور مالزی شده اند. و یک پل طبقه های 41 و 42 را به هم اتصال می سازد. طول این پل پنجاه و شش متر و ارتفاع پل از سطح زمین 175 متر است. برج های دوقلو پتروناس مالزی در سال 1995 آغاز به ساخت شده است. و در سال 1998 ساخت این برج تور مالزی نوروز 97 به پایان رسیده است. این برج ها بیانگر پیشرفت مالزی می باشد و به عنوان نماد اصلی کشور مالزی محسوب می شود. برج های دوقلو پتروناس مالزی به دلیل نزدیک بودن به نمایشگاه KLCC به اشتباه به این نام نیز معروف هستند. تور مالزی نوروز 97 در واقع برج های دوقلو پتروناس مالزی برای اجرای مسابقه توسط ژاپنی ها و کره ای ها ساخته شده است. تور مالزی نوروز برج های دوقلو پتروناس مالزی یکی از دیدنیهای مالزی است. در بخش پایین این برج آکواریوم دیدنی و زیبا و مرکز خرید سوربا برای گردشگران تور مالزی واقع شده است. در طبقه ی بالای این برج نیز فروشگاه بزرگ کتاب، برج سینما و موزه ی هنری تور مالزی نوروز قرار دارد.

برج های دوقلو پتروناس مالزی

تصویر برج های دوقلو پتروناس مالزی

برج های دوقلو پتروناس مالزی

تصویر برج های دوقلو پتروناس مالزی

بازدید : 39
چهارشنبه 20 دی 1396 زمان : 16:14

هتل اولد سیتی باتومی گرجستان| Hotel Old City Batumi

هتل اولد سیتی باتومی گرجستان

هتل اولد سیتی باتومی گرجستان (Hotel Old City Batumi) جزء هتل های 3 ستاره است که در شهر باتومی واقع شده است. تور گرجستان فروردین 97 این هتل دارای 10 اتاق است. رستوران هتل اولد سیتی باتومی گرجستان انواع غذاهای محلی را برای گردشگران تور گرجستان ارائه می دهد.

امکانات هتل شامل:

سیستم گرمایشی و سرمایشی هتل اولد سیتی باتومی گرجستان ، اینترنت تور گرجستان فروردین وای فای رایگان، ایوان مخصوص برای گرفتن آفتاب، پذیرش 24 ساعته، تور گرجستان نوروز 97 رستوران، سیستم تهویه مطبوع و... برخی از امکانات هتل اولد سیتی باتومی گرجستان تور گرجستان می باشد.

هتل اولد سیتی باتومی گرجستان

تصویر هتل اولد سیتی باتومی گرجستان

هتل اولد سیتی باتومی گرجستان

تصویر هتل اولد سیتی باتومی گرجستان

هتل اولد سیتی باتومی گرجستان

تصویر اتاق هتل اولد سیتی باتومی گرجستان

بازدید : 36
چهارشنبه 20 دی 1396 زمان : 16:09

بازدید : 45
چهارشنبه 20 دی 1396 زمان : 16:04

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان| Hotel Radisson Blu Iveria

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان (Hotel Radisson Blu Iveria Tbilisi) تور گرجستان فروردین جزء هتل های 5 ستاره گرجستان است که در کنار رود Mtkvari River واقع شده است. این هتل زیر مجموعه هتل های زنجیره ای رادیسون بلو می باشد. هتل رادیسون تور گرجستان فروردین 97 بلو تفلیس گرجستان دارای 18 طبقه است که به هتل شیشه ای معروف است. هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان به بیشتر جاذبه های توریستی و تفریحی تفلیس نزدیک است. تور گرجستان نوروز 97 فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصله ی 19 کیلومتری و ایستگاه مترو در فاصله ی 300 متری از این هتل واقع شده است. هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان جزء 3 هتل برتر تفلیس محسوب می شود. استخر سرپوشیده هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان در طبقه آخر هتل قرار دارد. و به علت شیشه ای بودن دیوارهای آن منظره ای بسیار زیبایی به شهر تفلیس تور گرجستان بخشیده است.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان شامل تراس، سونا، مرکز اسپا و سلامت، تور گرجستان نوروز 97 جکوزی، استخر، رستوران، بار، کافی شاپ، پارکینگ، سولاریوم، پذیرش 24 ساعته، صرافی، خدمات پرستاری کودک، خشکشویی، لباسشویی، فکس و فتوکپی، صندوق امانات، اینترنت،سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، فروشگاه، کرایه اتومبیل و ... برای گردشگران تور گرجستان است.

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

تصویر هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

تصویر هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

بازدید : 47
چهارشنبه 20 دی 1396 زمان : 15:59

هتل شرایتون باتومی گرجستان| Hotel Sheraton Batumi

هتل شرایتون باتومی گرجستان

هتل شرایتون باتومی گرجستان (Hotel Sheraton Batumi) در فاصله ی نزدیکی تور گرجستان نوروز 97 از اماکن توریستی گرجستان واقع شده است. این هتل دارای 202 اتاق می باشد. هتل شرایتون تور گرجستان فروردین باتومی گرجستان با ارائه خدمات و امکانات عالی خود آماده پذیرایی از میهمانان تور گرجستان می باشد.

امکانات هتل شامل:

هتل شرایتون باتومی گرجستان دارای امکاناتی از قبیل ماساژ، تور گرجستان فروردین 97 مرکز سلامت، آبگرم، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، اینترنت وای فای هتل شرایتون باتومی گرجستان و... می باشد.

هتل شرایتون باتومی گرجستان

تصویر هتل شرایتون باتومی گرجستان

هتل شرایتون باتومی گرجستان

تصویر هتل شرایتون باتومی گرجستان

تعداد صفحات : 23

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 239
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 1072
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 19999
  • کدهای اختصاصی